viernes, 15 de mayo de 2009

BLANCO EN CROCHET




13 comentarios:

myoopie dijo...

Hello,my name is Sevilay..very nice blog,wonderful works...greetings from Turkey...
I have added you....

GAMZELİ ANNE dijo...

hello; very beatiful... by

Adri Brome dijo...

Olá ,amei a blusa branca,muito elegante!
Bjus
Adri.

Diosaoasis dijo...

Me encanto super bello.
Saluditos hace tiempo que no venia ya era tiempo.

Cirri dijo...

Wow tantas cosas bonitas, lastima que no lo sé hacer. Un saludo afectuoso.

αθηνα dijo...

Καλημέρα από Ελλάδα , από το νησί της Σάμου!!
Goodmorning from Greece, from Samos island !!
Beautiful page , bye bye
Thank you for your visit and the window right !!

kirana dijo...

Hi, I'm Kirana from Sarawak, Malaysia. I love crochet. Wish u can share your ideas and experience of making crochet with me.

VICAIROT dijo...

Hola amiga!! pasa por mi blog VICAIROT que tienes premios esperandote! :D Vic.

Flávia dijo...

very beautiful dress!
Lindissimo!

hagurah dijo...

lovely stitch and nice blog

Elise dijo...

Just beautiful ! Thank you

Natalia Zana dijo...

que divinas tus creaciones , me encanta...me cree un blog te invito a visitarlo y si tiene algo bueno para dejarme te lo agradecere.besossssss

Mad Coco dijo...

que punto barbaro

Shakira - Hay amores